Thursday, July 16, 2009

Huh...

Hye...

Hmm bosan giler aku skrg ni... bosan asyik dok kt umah je. Dok tgu keje lmbt pa plak. Nk p cr keje2 biasa ni takut ssh plak aku nk cuti p men bola.. Nk tgu keje tetap xdpt2 lg. Pgl interview pn xdpt lg. Penat gak la dok kt umah ni. Duit pn dh semakin berkurang nk wat pe2 pn ssh. Nk p jmpa buah ati pn ssh. Kne dok kire budget utk sbln. Sbb byk benda nk kne gne duit. Aku segan la nk mintak duit kt mak or ayah aku. Walaupun aku tau klu aku mintak mst dpt nye. Tp aku xnk la nyusah kn dieorg. Sb aku tau adik2 aku yg len pn byk nk gne duit jgk. So aku cube la jimat duit yg ada kt aku sebaik mungkin. Dh la aku nk pinjam kt mak aku Rm500 utk byr yuran sem ni. Patut dh abih dh tp gatai p smbg lg 1 sem. hehe

Dh lama aku xp jmpa ngn buah ati aku. Klu blh aku nk jmpa ari2 tp xblh la mcm tu hehe.. Jmpa ari2 nt mak ngn abah dia mrh plak. Asyik kerap sgt jmpa ank dia. Skrg ni aku slalu sms ng buah ati aku utk tnya khabar. Kdg2 aku cal dia tp dia slalu cal aku. hehe Kdg2 buah ati aku ni marah jgk sb dia je yg asyik cal aku. Hmm rindu plak aku rs. Mcm dh bertahun aku xjmpa ngn buah ati. Hmm xtau la bla blh jmpa.

Aku nk cuba men bola sguh2. Tgl 3 game sj lg. Skrg ni team aku dh dok kedudukan no 1 dlm liga. So klu team aku mng ketiga2 game ni. Dpt byk la skit duit ganjaran. Blh la aku p bercuti jumpa buah ati aku lm skit. hehehe Dgr kata klu johan dpt Rm 60 000. So klu dia bahagi kt smua player pn byk jgk tu. hehe Dh tu ada can la aku nk beraksi dh liga perdana musim dpn. hehehe Glamour masuk Tv. Tp aku dok pk nk keje skali ni, sb smpai bla je pn aku nk men bola. Bkn nye aku blh men smpai bla2 pn. Nt dh xlrt dh kne ada keje jgk. Aku men bola skrg ni pn nk bg org kenal aku. Nt sng skit bla dh ramai org knl n aku knl org. Nt nk mintak keje org blh rekemen. Cuma cpt n lmbt je. Skrg ni aku dok bersabar je tgu Usm call up. Smbil tu aku men bola ngn dieorg. Hmm..hidup aku ngn bola sepak ni xdpt dipisahkn. Drp kck lg aku men bola je kerja aku. Smpai majuk buah ati aku, sb aku asyik pk bola je.

Aku igt lg ms sekolah dlu, aku asyik kuar p men bola je. Kls pn aku xmsuk. hehehe pas2 result aku xmemuaskn. Pas2 mak n ayah aku xbg aku p men bola suh aku bc buku tp aku tdo je kt umah. Lg truk result aku. hehehe. Then mak n ayah aku wat syarat klu nk men bola result kne baik. So aku setuju je... So sampai skrg la aku men bola. haha.
Dh byk plak aku melalut. Bosan xde wat pe ni aku tulis pjg2 plak.
K a len kali aku tulis lg k. Daaaa.



No comments: