Tuesday, July 14, 2009

Ahad Lepas.

Hye...

Aku nk cite skit psl game bola ahad lps. USM vs Majlis Perbandaran Muar (MPM)
Ms first half tu game nmpk agak sengit sb sm2 dok attack xberenti. Game mmg laju la. Penat gak aku tgk bdk2 ni men. Bdk2 MPM pn bkn men lg dok serang nk cr gol. Aku dok geram gak la tgk bdk2 ni men ada peluang tp xleh nk score. Aku xblh nk beraksi 2 perlawanan sb aku digantung 2 game( kne kad merah.. hehehe...) Aku kne kad merah bkn nye sb aku men jht tp reff tu yg slh org. Patut org len yg kne tp die bg kt aku. Xpe la abaikan la psl tu. Bnda dh lepas pn. Berbalik pada game ni. First half tu kte org draw 0-0.

Masuk je 2nd half, coach wat pertukaran pemain, hadi kluar zamri masuk. Then tukar zul men kt tmpt Hadi. Start je men dua2 team trus men laju je. Sm2 nk mng la katakan. hehehe Tp nasib lbh menyebelahi team aku. Team kteorg yg dpt wat gol bkn 1 tp 3 gol hehehe.. Gol pertama Jan pak long yg score. Gol kedua zamri and last gol Baser yg score...

So kteorg mng 3-0 la. Skrg ni dh sm point ngn Pos Malaysia. Sb Pos klh ngn Team Tambun Tulang dr Perlis. So skrg ni USM dok no 1 la dlm league sb lbh jaringan. hehehe Mgu ni nk p Melaka plak. Mgu jln2 la utk aku. Hehehe Dpt dok kt melaka lbh satu ari plak... Jln kt kota Melaka je la. Xtau la nk p mn aku bkn nye tau sgt. Tp xpe blh bli apa2 kt buah ati. hehehe Dh lm xjmpa dia.

Ok la stakat ni dlu. Len kali aku crte lg k... Daa...

2 comments:

YaNa said...

Seronoknye dpt jalan2 gi Melaka...hehe

Afzan said...

Hehe jln sorg2 je la b nt...
Tak best btol...