Monday, June 8, 2009

Tentang Aku..

Aku ni minat sgt ngn bola sepak. dr kecik lg aku xtau psl benda len tp klu psl bola aku tau la. aku minat sgt ngn bola sepak smpai p mn pn aku igt nk men bola j. hahaha...
Dlu aku ada jgk simpan cita2 nk jd pemain bola sepak yg terkenal.. hahaha tp mcm ssh je nk jd mcm tu..hehe

Teringin jgk aku nk main wakil negara tp mungkin bukan rezeki aku nk smpai ke tahap mcm tu... skrg ni aku dpt beraksi dlm FAM CUP mewakili pasukan STAFF USM FC. buat ms skunk ni dh 6 game dh aku men 1 mng, 3 seri n 2 klh. team aku skrg ni d tangga kelima dlm carta liga.

Tapi dlm enam2 perlawanan ni aku paling puas ati skali ms perlawanan menentang Pasukan Pos malaysia. Walaupun team aku klh 3-4 tp aku puas ati sgt dgn fighting spirit yg di tunjuk kn oleh smua pemain selepas ketinggalan 1-3. Team aku klh last minute lps dh berjaya mengikat kedudukan 3-3. Aku harap kekalahan ni dpt bg semangat yg kuat kepada aku dan kwn2 yg len utk mng dlm baki perlawanan yg akn dtg...

hmmmm aku rs dh cukup utk arini...
Next time aku cite lg psl best partner aku n experience aku dlm bola sepak ni...

1 comment:

YaNa said...

hehe...bagus critenye... nt crite byk2 lg ye..