Tuesday, June 16, 2009

3 ari lps...

Hye

Dh tiga ari aku x update aku nye blog..
Sebenar nye aku p shah alam. Aku ada game kt sn. Dua ari aku p sn. Aku bertolak dr Png kul 9 pg ari sabtu and smpai sn kul 4.30 ptg. Pastu ptg tu dh kne training. penat giler aku mlm tu.

Hari ahad pg tu ada light training pastu ptg kau ada game vs BHL. Game tu smua player men dgn baik so team aku mng 5-2. ari ahad ni pn aku lwn ngn team yg sm jgk. Tp dieorg plak la yg dtg men kt sni. Lps game trus gerak blk. dlm bas plak bising sgt smpai xleh nk tdo. Aku smpai umah kul 2 pg. Pnt giler smpai umah trus tdo.

Pas2 ari isnin aku bwk mak sedara aku plak jln. Mak sedara aku dtg dr johor. Die dtg ngn dua ank die. So aku kne jd driver la memandang kn aku je yg xkeje lg.hehehe.. satu ari berjalan je. Dh tu mcm2 aku mkn. Laksa, Bihun Sup, durian n ais kacang. Kenyang giler, hehehe. Pastu dh puas b'jln mlm tu aku anta mak sedara aku ngn ank2 die kt stesen bas. Dieorg nk blk jhr.

So arini aku dok umah je. Bosan giler dok umah sb xde wat pe. Klu adk2 ada skali best jgk blh dok smbg2. hehehe
Ok la aku nk p training dh ni. Len kali aku cite lg k. Daa...........

No comments: