Thursday, October 14, 2010

Bercuti lagi....

Salam....

Selang 3 hari lps aku blk dr Cameron ngn kwn2 aku. aku p sn skali lg. kali ni aku p satu hari je. aku p pg ptg aku blk...Aku p ngn tunang aku. dia smpai penang kul 6 pg naik bas dr kuantan. Dia smpai ja aku trus pick up dia n trus gerak... aku xnk gerak lmbt2 sb nk stuck ngn org nk msuk ofis kul 8.
so aku pn gerak la awal skit... aku smpai kt cameron dlm kul 11 pg. lewat gak la aku smpai... sb brenti byk tempat. bwk pn santai2 je...

Kali ni tunang aku lepak kt penang lama jgk la. 4 ari aku dpt p jln2 ngn dia... 1 pertama aku ngn dia p Cameron... hari kedua, aku bwk die lepak ngn atok aku di kmpung. dok kt umah je xde p jl mn2 pn. hehehe Hari ketiga, aku bwk die p majlis akad nikah cousin aku. Then lps tu aku p jln2 ngn dia. Happy sgt aku rs, sb dh lm xkuar jln2 ngn dia. So kami pn kuar p mkn n tgk wayang, n pusing2 kt qbay.... Last day dia kt sni, kami p jln2 n p dok umah atok aku blk, then mlm tu sblum die blk, aku bwk dia p mkn ns briani ayam kt kapitan. Die kata sedap. hehehe Lps selesai mkn aku bwk dia p kt stesen bas. aku tgu smpai bas gerak... sedih plak aku rs bla dia nk blk. tp xpe la... len kali aku blh jumpa dia lg....

*Thanks Syg sb sudi dtg jmpa Abg.



Smpai kat sni dlu k...
Kte tgu Trip akn dtg plak.... hehehe Chow...

No comments: